Великі прозорі вікна, широкі проходи — це тренди сучасної архітектури...
Компанія «Віконда» представляє довгоочікувану новинку у преміум-сегменті: дверне заповнення HPL...
Компанія «Віконда» розпочинає нову акцію:з 1 по 30 вересня ви...

Технології перемог в активних продажах

ТРИВАЛІСТЬ ПРОГРАМИ – 16 годин

Ця тренінгова програма про те, як продавати приємні відчуття та рішення проблем, а не товари!

НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ ПРО ТАКЕ:

  • «Під якими соусами» слід продавати продукт, монтаж та сервіс?

Які професійні питання слід задавати клієнту, щоб допомогти йому усвідомити свою потребу в Ваших товарах та послугах?

  • Як відповідати на питання клієнта «Скільки коштує?» «А чому у вас так дорого?»
  • Як покращити уявлення клієнта про користь співробітництва з Вашою компанією та переконати його у вигідності придбання продукції, яку Ви представляєте?
  • Як «перехопити ініціативу» та посприяти усвідомленню клієнтом його справжніх потреб та мотивів?
  • Як збільшити суму середнього чеку?
  • Як обґрунтувати вартість більш дорогої продукції/послуги?
  • Як залагоджувати різні заперечення клієнта, при цьому, отримуючи користь?
  • Завершення бесіди з потенційним клієнтом, це кінець чи всього лише початок?
  • Що треба робити після завершення продажу?

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

1. Розділ.

«ЕТАПИ ПРОДАЖУ. СТРУКТУРА ЕФЕКТИВНИХ ПРОДАЖ»

  • Етапи продажу
  • Цілі менеджера з продажу на кожному з етапів
  • Віра в себе. Віра в продукт.
  • Цінність СПК як важливого компонента, який впливає на створення функціональності, безпеки, комфорту та естетичного виду будівлі (дому, офісу)
  • Алгоритм успішного продажу

2. Розділ.

«ПЕРШИЙ КОНТАКТ. 5-ть СЕКРЕТІВ СТВОРЕННЯ ДОВІРЧИХ ВІДНОСИН З КЛІЄНТОМ»

  • З чого почати?
  • Як створити атмосферу довіри?
  • На що звернути увагу?
  • Як «підлаштуватися» під клієнтів?
  • Як розпізнати різні типи клієнтів та працювати з ними?

3. Розділ.

«СТИМУЛЮВАННЯ КЛИЕНТА ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПОКУПКИ У ВАШОМУ САЛОНІ»

  • Як продати клиенту свій статус експерта?
  • Як продати клиенту репутацію компанії?
  • Як продати клиенту рішення його проблем?
  • Як продати клиенту час?
  • Як продати клиенту ціну?

 4. Розділ.

 «ТЕХНОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ»

 Як досягти повного розуміння потреб клиента?

  • Досягнення згоди між продавцем та клієнтом
  • Як допомогти клієнту усвідомити свої справжні мотиви та потреб у покупці?
  • Клієнта переконує не те, що ми говоримо, а те, що він розуміє!
  • Яке «чарівне питання» клієнту треба задати?
  • Як навчитися задавати правильні питання. (Розкриття секрету 80/20)?

 5. Розділ.

 «ПРЕЗЕНТАЦІЯ РІШЕННЯ»

 Методи обґрунтування вартості кожного з продуктів Вашої продуктової лінійки

  • Формування в свідомості клієнта зв?язку властивостей продукту з перевагами від його подальшої експлуатації.
  • Використання стратегії «Виграш-Виграш»
  • Як обґрунтувати вартість більш дорогої продукції/послуги?

 6. Розділ.

 «РОБОТА З ЗАПЕРЕЧЕННЯМИ»

 Як зрозуміти, чому клієнт заперечує?

  • Як зробити з придирок конструктивний діалог?
  • Чим заперечення відрізняються від відмовок?
  • Як перетворити заперечення клієнта на запит про додаткову інформацію?

 7. Розділ.

 «ЗАВЕРШЕННЯ УГОДИ»

 Як зробити угоду максимально вигідною для себе?

  • Як зменшити або уникнути надання знижки?
  • Як застосувати техніку «ти мені - я тобі»?
  • Як отримати окрім матеріального доходу від угоди ще й нематеріальний?

В РЕЗУЛЬТАТІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРОГРАМИ КОЖЕН З УЧАСНИКІВ ОТРИМУЄ:

    Мотивацію та продуктивний настрій на найближчу результативність в роботі.

  • Передбачуваний план дій після закінчення тренінгової програми
  • Примітка * Закінчення тренінгової програми - це всього лише початок нового, цікавого, ефективного підходу до «старих» обов'язків і щоденної роботи.
  • Мінімум 10 прописаних відповідей на заперечення, з якими менеджер щодня стикається, що дозволяє вже на наступний день їх ефективно долати
  • Сформований список, мінімум з 20 питань, які менеджер може задати клієнтові, для того, щоб виявити його потреби, уникнути заперечень і успішно завершити продаж
  • Розроблені стратегії торгу при питанні клієнта про знижку
  • Сформовані унікальні конкурентні переваги продуктової лінійки, які потім менеджер може використовувати при аргументації в переговорах
scroll back to top