Великі прозорі вікна, широкі проходи — це тренди сучасної архітектури...
Компанія «Віконда» представляє довгоочікувану новинку у преміум-сегменті: дверне заповнення HPL...
Компанія «Віконда» розпочинає нову акцію:з 1 по 30 вересня ви...

Співробітник компанії - носій корпоративної культури в рамках клієнтоорієнтованого підходу

 

Тренінгова програма про те, як перемогти в конкурентній боротьбі на віконному ринку України

 

ПОВНИЙ КУРС (бізнес-тренінг) – 16 годин

 

СКОРОЧЕНИЙ КУРС  (семінар) – 8 годин

 

НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ:

 

  • Від чого залежить успішність будь-якого бізнесу?
  • В чому складається соціальна значимість віконного бізнесу?
  • Чи можна назвати посаду менеджера з продажів престижною?
  • Як виділитися та привернути нових клієнтів?
  • Як утримати вже існуючих клієнтів?
  • Яке значення професійно-психологічних складових діяльності особистості?
  • Чому ефективне спілкування з клієнтами та співробітниками / колегами компанії дозволяє зміцнювати позитивний імідж компанії, формує фірмовий стиль обслуговування, і як наслідок - збільшує продажі?

 

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

 

1.Розділ

 

«УСВІДОМЛЕНА ЛОЯЛЬНІСТЬ ДО СВОЇХ КОЛЕГ ЯК ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО РОБОТИ»

 

  • Ефективний образ себе, як співробітника своєї Компанії
  • Корпоративні та особисті стандарти обслуговування клієнтів
  • Психологічні особливості сприйняття поставлених задач від керівництва
  • Не продавайте товари або послуги, а продавайте рішення проблем,  комфорт, престиж та приємні відчуття від покупки!

 

2.Розділ

 

«УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТОМ»

 

  • Ключові моменти комунікативної компетенції.
  • Комунікативний процес: мета, позиції учасників та засоби спілкування
  • Психологічні особливості сприйняття інформації, яка поступила від клієнта
  • Комунікативні бар?єри
  • Техніки активного слухання: формулювання правильних запитань, уточнення та спонукання до розгортання відповіді, перефразування та інтерпретація
  • Технологія «ПАВУК»

 

3. Розділ

 

«ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ МОМЕНТІВ ОРІЄНТАЦІЇ НА КЛІЄНТА»

 

  • Формування уявлення про відповідальність та особливості професійної діяльності менеджера
  • Закріплення знання і досвіду спілкування з клієнтами
  • Принципи клієнтоорієнтованого підходу
  • Вибудовування відносин з клієнтами: створення позитивної, довірчої атмосфери взаємодії з клієнтом
  • Методи залучення та утримання клієнтів (точки контактів)

 

4. Розділ

 

«НАВИЧКИ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ»

 

«ВАЖКИЙ» КОНТРАКТ

 

  • З ким та чому важко розмовляти?
  • Типологія «важких» співрозмовників
  • Способи уникання та подолання конфліктних ситуацій під час особистої та телефонної розмови

 

РОБОТА З НЕЗАДОВОЛЕНИМИ КЛІЄНТАМИ

 

  • Відповіді на типові претензії та звинувачення (рекламації, заперечення)
  • Методи володіння собою
  • Вибір стратегії поведінки в конфліктній ситуації
  • Конструктивний підхід до рішення складних ситуацій

 

5. Розділ

 

«УДОСКОНАЛЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ СПІЛКУВАННЯ З КЛІЄНТАМИ»

 

МЕТОДИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ

 

  • «Управління» емоціями
  • Методи психологічного захисту
  • Стресостійкість

 

В РЕЗУЛЬТАТІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРОГРАМИ КОЖЕН З УЧАСНИКІВ ОТРИМУЄ:

 

РОЗУМІННЯ:

 

  • Клієнтоорієнтований підхід як основний тренд сучасного віконного бізнесу
  • Від чого залежить ефективна робота салону (рентабельність)
  • Знання специфіки віконного бізнесу – це «ключ» до успіху
  • Як на результат впливають професійно-психологічні складові діяльності менеджера з продажів.
  • Необхідність та важливість трансляції корпоративних та особистих стандартів обслуговування клієнтів.
  • Ефективний образ себе як частини великої Команди


scroll back to top