Антрацит - колір вишуканості, стриманості та гарного смаку. Цей неймовірний...
Спішимо поділитися гарною новиною. Цього разу новий фірмовий салон було...
Ми Вітаємо із відкриттям фірмового салону нашого партнера Ткаченко Євгена. ...

Call-центр

Корпоративний call-центр  консультує з усіх питань стосовно діяльності компанії «Віконда» і оперативно реагує на скарги і проблемні ситуації як клієнтів, так і партнерів компанії.

Основні задачі роботи оператора call-центру:

  • консультативна підтримка клієнтів
  • надання інформації стосовно асортименту продукції, питань технічного характеру, акційних пропозицій;
  • робота із скаргами і побажаннями клієнта, передача їх у відповідні відділи;
  • отримання зворотного зв'язку від клієнтів
    .

 Графік роботи корпоративного call-центру:

  • Понеділок - П'ятниця з 9.00 до 18.00

 Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні,

з мобільних телефонів – згідно тарифам мобільного оператора.

Якщо у Вас є питання, просто позвоніть нам.

 

                                            


 

scroll back to top