Відстежуйте стан свого замовлення!
25.04.2018
Шановні друзі,
Ми раді анонсувати про появу додаткової інформаційної підтримки для...
Державну програму кредитування поновлено
19.04.2018
Шановні клієнти,
поспішаємо повідомити хорошу новину — програму відшкодування коштів за...
Вітаємо зі святом Великодня!
06.04.2018
Дорогі друзі! У світле свято Великодня щиро бажаємо, щоб ваші...
Call-центр

Корпоративний call-центр консультує з усіх питань стосовно діяльності компанії «Віконда» і оперативно реагує на скарги і проблемні ситуації як клієнтів, так і партнерів компанії.
Основні задачі роботи оператора call-центру:
- консультативна підтримка клієнтів
- надання інформації стосовно асортименту продукції, питань технічного характеру, акційних пропозицій;
- робота із скаргами і побажаннями клієнта, передача їх у відповідні відділи;
- отримання зворотного зв'язку від клієнтів
.
Графік роботи корпоративного call-центру:
- Понеділок - П'ятниця з 9.00 до 18.00
Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні,
з мобільних телефонів – згідно тарифам мобільного оператора.
Якщо у Вас є питання, просто позвоніть нам.
