Компанія «Віконда» представляє довгоочікувану новинку у преміум-сегменті: дверне заповнення HPL...
Компанія «Віконда» розпочинає нову акцію:з 1 по 30 вересня ви...
Друзі!Компанія «Віконда» від щирого серця вітає вас всіх з головним...

Call-центр

Корпоративний call-центр  консультує з усіх питань стосовно діяльності компанії «Віконда» і оперативно реагує на скарги і проблемні ситуації як клієнтів, так і партнерів компанії.

Основні задачі роботи оператора call-центру:

  • консультативна підтримка клієнтів
  • надання інформації стосовно асортименту продукції, питань технічного характеру, акційних пропозицій;
  • робота із скаргами і побажаннями клієнта, передача їх у відповідні відділи;
  • отримання зворотного зв'язку від клієнтів
    .

 Графік роботи корпоративного call-центру:

  • Понеділок - П'ятниця з 9.00 до 18.00

 Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні,

з мобільних телефонів – згідно тарифам мобільного оператора.

Якщо у Вас є питання, просто позвоніть нам.

 

                                            


 

scroll back to top