Текстова комунікація з партнерами, колегами та замовниками сьогодні відбувається здебільшого з використанням месенджерів. І так, спілкування з клієнтом у месенджері або чаті соціальної мережі відрізнятиметься від спілкування телефоном чи прямої зустрічі у фірмовому салоні!
Ситуація, коли професійний менеджер, який чудово продає при особистому контакті, не може повторити цей результат при спілкуванні в месенджері — не рідкість! Важко підібрати правильні слова, важко передати на письмі інтонацію, важно вивести клієнта на діалог та підвести до оформлення замовлення.
Тож як писати так, щоб були продажі? Саме про це — наш новий курс!
Ґрунтовний аналіз практики продажів у месенджерах
Класичних методик для текстового листування
Готові скрипти для типових ситуацій, що виникають під час переписок
Розділ 1. Базовий алгоритм продажів у листуванні, робота з клієнтською базою та повторні продажі. Матеріальна частина Опанувавши цей матеріал, ви зможете: |
Будувати діалог з тими, хто пішов «подивитися у інших» і зник. |
Швидко виявляти потребу та робити по-справжньому цінну пропозицію. | |
Перемикати діалог після питання «Скільки коштує?» на переваги й вигоди та підводити клієнта до замовлення та оплати. | |
Замість «тижневих листувань» швидше переводити на замовлення та оплату. | |
Продавати більше актуальним клієнтам та системно працювати з існуючою базою. | |
Розділ 2. Дотискання угод Опанувавши цей розділ, ви зможете: |
Скорочувати цикл операції від численних контактів до 1-2 контактів зі швидкою оплатою. |
Отримувати ясність щодо точної дати оплати рахунку. | |
Керувати переговорним процесом, а не бути в очікуванні відповіді. | |
Працювати з різними тригерами клієнтів для залучення до діалогу та продовження розмови. | |
Переводити «холодних» клієнтів у «теплі», а потім — у «гарячі», утримуючи їх інтерес. | |
Оволодіти системою продажів у листуванні для B2C та B2B. | |
Розділ 3. Система повторних продажів Робота з клієнтом не закінчується після оплати ним замовлення. Адже завдяки підтримці зв’язку можливо забезпечити нові продажі. Опанувавши цей розділ, ви дізнаєтеся: |
Як системно отримувати відгуки та рекомендації. |
Як отримати нову інформацію про потреби клієнтів. | |
Як вчитись краще продавати свій продукт у самих же клієнтів. |
Спеціальна пропозиція — 1+1 для партнерів, які мають двох та більше менеджерів чи операторів колл-центру.
Зареєструвавшись та оплативши 1 курс, партнер має змогу підключити відразу 2х співробітників (а оплативши 2 курси — 4х і т.д.)!
Цікаво? Хочете скористатися пропозицією чи отримати консультацію?
Відправляйте заявку на пошту academy@vikonda.ua або пишіть у директ instagram.com/vikondaakademy. Менеджер учбового центру Зігура Дар’я зв’яжеться з вами та розповість усі деталі.
Не зволікайте!