Партнер може використовувати бренд «Віконда» у своїх продажах. При цьому допускається реалізація виключно продукції ТМ «Віконда» з обов’язковим використанням фірмового стиля компанії — у рекламі, оформленні салонів, під час перемовин тощо.
Сума роялті (одноразового внеску) — від 3 до 5 тис. грн.
Партнер може реалізувати не менш ніж 55% продукції ТМ «Віконда» та 45% продукції будь-яких інших брендів.
Сума роялті (одноразового внеску) — 3 тис. грн.
За будь-якого формату співпраці (франчайзі, АТП або дилер) компанія закріплює за партнером персонального менеджера. Кваліфіковані персональні менеджери компанії «Віконда» працюють для того, щоб зробити комунікації та співпрацю максимально комфортними.
Задачі персонального менеджера:
Компанія є максимально відкритою для партнерів — саме тому ми надаємо всім, хто з нами співпрацює, максимально повну, об’єктивну та актуальну інформацію. У будь-який момент ви зможете звернутись до нас та отримати вичерпну відповідь на питання, що виникло, або консультацію від спеціаліста у відповідній галузі.