«Віконда» в цифрах і фактах

1025
дилерів реалізують нашу продукцію
123
фірмових салонів
16
власних складів
1,01%
рекламацій
93%
задоволених клієнтів
Формати співпраці

Франчайзинг

Партнер може використовувати бренд «Віконда» у своїх продажах. При цьому допускається реалізація виключно продукції ТМ «Віконда» з обов’язковим використанням фірмового стиля компанії — у рекламі, оформленні салонів, під час перемовин тощо.

Сума роялті (одноразового внеску) — від 3 до 5 тис. грн.

АТП

Партнер може реалізувати не менш ніж 55% продукції ТМ «Віконда» та 45% продукції будь-яких інших брендів.

Сума роялті (одноразового внеску) — 3 тис. грн.

Переваги різних форм співпраці
франчайзинг Віконда
Франчайзинг:
  • Використання під час продажів та перемовин бренду «Віконда» з репутацією, що будувалася протягом 15 років.
  • Розміщення інформації про салон партнера (адреса, фото, контактні дані) на офіційному сайті компанії.
  • Безкоштовне оформлення фірмового салону — компанія надає таблички, банери, навігаційні елементи.
  • Проведення промо-акцій — двічі на рік безкоштовна організація промо-акцій
авторизована точка продажів Віконда
АТП:
  • Більше можливостей для охоплення цільової аудиторії
  • Безкоштовне базове оформлення салону — надаються інтер’єрна та зовнішня вивіски
  • Розміщення інформації про салон партнера (адреса, фото, контактні дані) на офіційному сайті компанії.

Персональний менеджер для партнера

За будь-якого формату співпраці (франчайзі, АТП або дилер) компанія закріплює за партнером персонального менеджера. Кваліфіковані персональні менеджери компанії «Віконда» працюють для того, щоб зробити комунікації та співпрацю максимально комфортними.

Задачі персонального менеджера:

  • навчає запускати замовленя у роботу
  • навчає прораховувати конструкції
  • консультує по підбору комплектації
  • навчає контролю відвантажень тощо
персональний менеджер Віконда
5 причин, з яких варто обрати компанію «Віконда» для співпраці
1
Різні види доставки (на склад партнера/на склад філіалу/на вказану адресу)
2
Повний пакет документації для оформлення тендерних замовлень
3
Зручні форми та способи оплати замовлень на вибір партнера або замовника
4
Маркетингова підтримка: поліграфія, каталоги продукції, виставкові зразки
5
Інформаційна підтримка про нові позиції, доставку замовлень, новини
Залишити заявку на відкриття салону
Наш спеціаліст зв`яжеться з вами в найближчий час та надасть всю інформацію з приводу відкриття салону
Команда підтримки

Компанія є максимально відкритою для партнерів — саме тому ми надаємо всім, хто з нами співпрацює, максимально повну, об’єктивну та актуальну інформацію. У будь-який момент ви зможете звернутись до нас та отримати вичерпну відповідь на питання, що виникло, або консультацію від спеціаліста у відповідній галузі.

  • Якщо ви ще не почали співпрацю з компанією, то про схему спільної роботи вам краще за все відповість регіональний керівник, закріплений за вашим регіоном
  • Якщо ви думаєте про те, щоб відкрити франчайзинговий салон — на всі ваші питання відповість спеціаліст з розвитку мережі Олексій Старовойтов
  • Консультації та відповіді на всі питання щодо сервісів компанії надасть керівник відділу маркетингу Сергій Голуб
  • Якщо ж у вас виникнуть питання, що стосуються будь-яких форм навчання персоналу — від менеджерів до майстрів з монтажу — то максимум корисної інформації ви отримаєте, звернувшись до керівника «Академія Віконда» Алли Янюк
регіональний керівник компанії Віконда
Ольга Князєва
Керівник регіональної мережі Центрального та Східного регіонів
регіональний керівник компанії Віконда
Юрій Граф
Керівник регіональної мережі Західного регіону
регіональний керівник компанії Віконда
Наталія Шкуропат
Керівник регіональної мережі Південного регіону
регіональний керівник компанії Віконда
Сергій Селищев
Керівник регіональної мережі Північного регіону
керівник відділу маркетингу компанії Віконда
Сергій Голуб
Керівник відділу маркетингу
керівник учбового центру компанії Віконда
Алла Янюк
Керівник учбового центру
менеджер по комунікаціям компанії Віконда
Олексій Старовойтов
Менеджер по комунікаціям з клієнтами