Для збільшення рекомендацій

сервіси для збільшення рекомендацій
Підвищуйте лояльність ваших клієнтів

Рекомендації та повторні звернення дають змогу отримувати замовлення на металопластикові конструкції майже без вкладень з вашого боку.

Використання сервісів, спрямованих на підвищення лояльності кінцевого споживача, дозволяє отримувати такі рекомендації —  і конвертувати їх у додатковий прибуток.

Сервіс De-вікно

De-вікно — це оперативна та об’єктивна інформація про стан замовлення у смартфоні вашого клієнта:

  • Відповідає на питання клієнта — Де моє замовлення? Коли я його отримаю? Куди поділися мої гроші? Скільки чекати, чому так довго?
  • Зменшує кількість вхідних дзвінків до вашого офісу від клієнтів із цими питаннями
  • Інформує клієнтів не тільки про стан замовлення, але й про сам процес виготовлення
  • Гарантує прозорість угоди, а також підтверджує чесність та порядність продавця

А значить — створює атмосферу довіри та підвищує лояльність клієнта до бренду та компанії в цілому.

*послуга безкоштовна

Сервіс De-вікно
Як працює сервіс
Сервіс De-вікно дає змогу дистанційно відслідковувати весь шлях замовленої конструкції:
Оформлення замовлення При цьому вказується номер, на який будуть приходити сповіщення
Статуси замовлення Клієнт отримує повідомлення про будь-які зміни у статусі замовлення
Оцінка якості Після відвантаження клієнт оцінює якість роботи
Відео-контент Всі повідомлення приходять з відео-роликами, що демонструють процес роботи над конструкцією
https://vikonda.ua/wp-content/uploads/2021/10/kak-rabotaet-600h648-07.png
Про сервіс De-вікно в цифрах
14 тис.
повідомлень було надіслано за весь час
156
партнерів, що вже користуються сервісом
5 тис.
оцінок виставлено клієнтами
9,1
середня оцінка якості роботи
7
років працює сервіс
Хочете, щоб клієнт завжди знав де вікно?
залишайте заявку і наш менеджер розповість, як підключити сервіс

NPS – дослідження лояльності клієнтів

NPS (Net Promoter Score) — це важливий індекс, що показує, наскільки клієнти лояльні до партнера та готові рекомендувати його послуги друзям та знайомим.

Аналіз NPS допомагає партнеру компанії «Віконда» більш ефективно організувати всі робочі процеси:

  • після продажу конструкції компанія-партнер передає дані клієнта команді підтримки «Віконда»
  • спеціалісти «Віконда» здійснюють дзвінки для проведення NPS-опитування
  • результати опитування систематизуються та оформлюються у вигляді звіту
  • звіт передається партнеру для усунення недоліків та прийняття управлінських рішень

*послуга безкоштовна

сервіс NPS
Як працює сервіс
NPS – дослідження проводиться компанією «Віконда», а його результати передаються партнеру для аналізу:
1 крок Після продажу конструкції партнер передає дані клієнта команді підтримки «Віконда»
2 крок Спеціалісти «Віконда» здійснюють дзвінки клієнтам для проведення NPS-опитування
3 крок Результати опитування систематизуються та оформлюються у вигляді звіту
4 крок Звіт передається партнеру для усунення недоліків та прийняття управлінських рішень
https://vikonda.ua/wp-content/uploads/2021/10/kak-rabotaet-600h648-07.png
Про сервіс в цифрах:
5 тис.
клієнтів опитано за весь час
94%
клієнтів поставили максимальну оцінку
8,9
— середня оцінка рівня задоволення кінцевого споживача
36
партнерів, що вже користуються сервісом
Хочете знати, наскільки високо клієнти оцінюють якість вашої роботи?
Завантажити презентації
Ви можете отримати ще більше корисної та актуальної інформації про кожний з сервісів. Для цього достатньо завантажити зручні та детальні презентації
завантажити файл
Сервіс «De-вікно»
PDF, 4451022 MB
Завантажити
завантажити файл
Сервіс «NPS – дослідження»
JPEG, 189 KB
Завантажити