Рекомендації та повторні звернення дають змогу отримувати замовлення на металопластикові конструкції майже без вкладень з вашого боку.
Використання сервісів, спрямованих на підвищення лояльності кінцевого споживача, дозволяє отримувати такі рекомендації — і конвертувати їх у додатковий прибуток.
De-вікно — це оперативна та об’єктивна інформація про стан замовлення у смартфоні вашого клієнта:
А значить — створює атмосферу довіри та підвищує лояльність клієнта до бренду та компанії в цілому.
*послуга безкоштовна
Оформлення замовлення | При цьому вказується номер, на який будуть приходити сповіщення |
Статуси замовлення | Клієнт отримує повідомлення про будь-які зміни у статусі замовлення |
Оцінка якості | Після відвантаження клієнт оцінює якість роботи |
Відео-контент | Всі повідомлення приходять з відео-роликами, що демонструють процес роботи над конструкцією |
NPS (Net Promoter Score) — це важливий індекс, що показує, наскільки клієнти лояльні до партнера та готові рекомендувати його послуги друзям та знайомим.
Аналіз NPS допомагає партнеру компанії «Віконда» більш ефективно організувати всі робочі процеси:
*послуга безкоштовна
1 крок | Після продажу конструкції партнер передає дані клієнта команді підтримки «Віконда» |
2 крок | Спеціалісти «Віконда» здійснюють дзвінки клієнтам для проведення NPS-опитування |
3 крок | Результати опитування систематизуються та оформлюються у вигляді звіту |
4 крок | Звіт передається партнеру для усунення недоліків та прийняття управлінських рішень |