Збільшення продажів, зайняття більш широкої ніші на ринку, отримання додаткового прибутку та охоплення нової цільової аудиторії — ось задачі, які прагне вирішити кожен бізнес. Щоб полегшити партнерам вирішення цих задач, компанія пропонує їм низку сучасних сервісів, спрямованих перш за все на зростання кількості продажів.
Розробку та адаптацію цих сервісів було доручено експертам віконної галузі — тож вони є максимально сучасними, і при цьому не вимагають від партнера великих вкладень та витрат часу. Ефективність сервісів підтверджено на практиці — партнери компанії, що активно їх використовують, відзначають зростання долі успішних перемовин з клієнтами та збільшення середнього чеку.
Компанія «Віконда» використовує цифрові канали просування та самостійно шукає клієнтів, що готові до здійснення замовлення. Після первинних перемовин заявки за собівартістю передаються партнерам компанії у відповідних регіонах.
Заявка | Клієнт бачить нашу рекламу та залишає заявку |
Дзвінок кол-центра | Спеціалісти компанії телефонують клієнту для виявлення потреб. |
Запис | Ви отримуєте запис розмови та можете прослухати її, щоб вирішити, чи брати заявку в роботу. |
Дзвінок клієнту | Ви телефонуєте клієнту та погоджуєте дату заміру. |
Замір | Майстер виїжджає на об’єкт, після заміру ви прораховуєте точну вартість конструкції. |
Замовлення | Ви завершуєте оформлення угоди та передаєте замовлення у роботу. |
Viber-розсилка — це ефективний інструмент для комунікації одразу з великою кількістю активних та потенційних клієнтів.
Вона дає змогу:
*розсилку повідомлень оплачує партнер - 0,77 грн. за 1 контакт.
Заявка | Ви залишаєте заявку на сайті або зв’язуєтесь з персональним менеджером |
Погодження | Ви обираєте текст та картинку з готових шаблонів або пропонуєте свій варіант повідомлення для клієнта |
База контактів | Ви надаєте базу клієнтів, для яких хочете зробити розсилку |
Розсилка | Рекламне повідомлення розсилається по базі в максимально короткі терміни |
Звіт | Після відправки розсилки ми звітуємо вам, а ви надаєте зворотній зв'язок для оцінки ефективності |
Коли потенційний клієнт відвідав салон, але не здійснив замовлення — ми активуємо сервіс «Прогрів клієнта».
Це — сучасне інформаційне рішення, здатне перетворити пусті прорахунки на реальні замовлення.
Переваги:
*послуга безкоштовна
Підключення до Прогріву | Після візиту в салон для прорахунку або консультації менеджер за згоди клієнта підключає його до «Прогріву» |
Повідомлення у месенджер | На номер клієнта у Viber або Telegram автоматично надходять повідомлення з актуальною інформацією щодо вибору вікон |
Замовлення | Завдяки інформаційному «прогріву» зростає готовність клієнта до оформлення замовлення, а також схильність до замовлення конструкції в розширеній комплектації |