Для збільшення продажів

сервіси для збільшення продажів
Сучасні сервіси для збільшення продажів

Збільшення продажів, зайняття більш широкої ніші на ринку, отримання додаткового прибутку та охоплення нової цільової аудиторії — ось задачі, які прагне вирішити кожен бізнес. Щоб полегшити партнерам вирішення цих задач, компанія пропонує їм низку сучасних сервісів, спрямованих перш за все на зростання кількості продажів.

Розробку та адаптацію цих сервісів було доручено експертам віконної галузі — тож вони є максимально сучасними, і при цьому не вимагають від партнера великих вкладень та витрат часу. Ефективність сервісів підтверджено на практиці — партнери компанії, що активно їх використовують, відзначають зростання долі успішних перемовин з клієнтами та збільшення середнього чеку.

Теплі клієнти

Компанія «Віконда» використовує цифрові канали просування та самостійно шукає клієнтів, що готові до здійснення замовлення. Після первинних перемовин заявки за собівартістю передаються партнерам компанії у відповідних регіонах.

  • Партнер отримує лише «цільових» клієнтів, що вже зацікавлені у придбанні ПВХ-конструкцій
  • Партнер не витрачає час та кошти на налаштування та запуск реклами (або на пошук спеціаліста з інтернет-реклами).
  • Для роботи з клієнтами використовується зручна та сучасна CRM-система
  • Можна працювати з клієнтами де завгодно, використовуючи замість комп’ютера telegram-бот
  • Ви отримуєте якісну недорогу телефонію
сервіс Теплі клієнти
Як працює сервіс
Сервіс «Теплі клієнти» — максимально простий для партнера
Заявка Клієнт бачить нашу рекламу та залишає заявку
Дзвінок кол-центра Спеціалісти компанії телефонують клієнту для виявлення потреб.
Запис Ви отримуєте запис розмови та можете прослухати її, щоб вирішити, чи брати заявку в роботу.
Дзвінок клієнту Ви телефонуєте клієнту та погоджуєте дату заміру.
Замір Майстер виїжджає на об’єкт, після заміру ви прораховуєте точну вартість конструкції.
Замовлення Ви завершуєте оформлення угоди та передаєте замовлення у роботу.
https://vikonda.ua/wp-content/uploads/2021/10/kak-rabotaet-600h648-07.png
Сервіс «теплі клієнти» економить ваш час та приносить вам додатковий прибуток
196
партнерів вже користуються сервісом
598
заявок від клієнтів з усієї України за місяць
83%
конверсія із заявки у замір
72%
конверсія із заміру в замовлення
Почати заробляти кошти з сервісом «Теплі клієнти» просто зараз

Viber-розсилка по базі клієнтів

Viber-розсилка — це ефективний інструмент для комунікації одразу з великою кількістю активних та потенційних клієнтів.

Вона дає змогу:

  • Інформувати про оновлення в асортименті, знижки та акції
  • Запрошувати на презентації та інші події
  • Підтримувати контакт з клієнтами, підвищуючи їх лояльність
  • Періодично нагадувати про себе, отримуючи замовлення та рекомендації
*розсилку повідомлень оплачує партнер - 0,77 грн. за 1 контакт.
сервіс Viber-розсилки
Як працює сервіс
Viber-розсилки дають змогу максимально спростити масову комунікацію з клієнтами:
Заявка Ви залишаєте заявку на сайті або зв’язуєтесь з персональним менеджером
Погодження Ви обираєте текст та картинку з готових шаблонів або пропонуєте свій варіант повідомлення для клієнта
База контактів Ви надаєте базу клієнтів, для яких хочете зробити розсилку
Розсилка Рекламне повідомлення розсилається по базі в максимально короткі терміни
Звіт Після відправки розсилки ми звітуємо вам, а ви надаєте зворотній зв'язок для оцінки ефективності
https://vikonda.ua/wp-content/uploads/2021/10/kak-rabotaet-600h648-07.png
Про сервіс в цифрах:
100 тис.
повідомлень відправлено
10 тис.
заявок від клієнтів за результатами масових розсилок
97
партнерів, що вже користуються сервісом
6
років ми проводимо Viber-розсилки для наших партнерів
Замовити Viber-розсилку для інформування клієнтів просто зараз

Прогрів клієнта

Коли потенційний клієнт відвідав салон, але не здійснив замовлення — ми активуємо сервіс «Прогрів клієнта».

Це — сучасне інформаційне рішення, здатне перетворити пусті прорахунки на реальні замовлення.

 

Переваги:

  • Збільшення кількості замовлень (від 42% до 67% результативних контактів при рівній кількості відвідувань фірмового салону)
  • Збільшення середнього чека за рахунок замовлення вікон у розширеній комплектації
  • Ефективна комунікація з клієнтами — проста та зрозуміла презентація продуктів і готових рішень
*послуга безкоштовна
сервіс прогрів клієнта
Як працює сервіс
«Прогрів клієнта» автоматично інформує потенційного замовника про важливі аспекти вибору ПВХ конструкції, мотивуючи його до замовлення саме в вашому салоні
Підключення до Прогріву Після візиту в салон для прорахунку або консультації менеджер за згоди клієнта підключає його до «Прогріву»
Повідомлення у месенджер На номер клієнта у Viber або Telegram автоматично надходять повідомлення з актуальною інформацією щодо вибору вікон
Замовлення Завдяки інформаційному «прогріву» зростає готовність клієнта до оформлення замовлення, а також схильність до замовлення конструкції в розширеній комплектації
https://vikonda.ua/wp-content/uploads/2021/10/kak-rabotaet-600h648-07.png
Про сервіс у цифрах
25 тис.
відправлено повідомлень з прогрівом
13 тис.
клієнтів вже підключено до прогріву
на 25%
збільшується кількість повернень клієнтів у салон
87
партнерів, що вже користуються сервісом
Хочете отримувати на 25% замовлень більше?
залишайте заявку
Завантажити презентації
Ви можете отримати ще більше корисної та актуальної інформації про кожний з сервісів. Для цього достатньо завантажити зручні та детальні презентації
завантажити файл
Сервіс «Теплі клієнти»
PDF, 4116474 MB
Завантажити
завантажити файл
Сервіс «Прогрів клієнта»
PDF, 3266187 MB
Завантажити
завантажити файл
Сервіс «Viber-розсилки»
PDF, 880 KB
Завантажити